wyślij

Pomoc klient

Pytania ogólne


jak stworzyć zapytanie w terminalu na giełdzie?
jak otrzymam informacje od sprzedającego że posiada szukaną przeze mnie część?
po co potrzebny jest mój numer telefonu?
czy muszę ujawniać swój numer telefonu sprzedawcą?
co zrobić jeżeli przy terminalu na giełdzie są kolejki?
co zrobić jak nie znalazłem swojego modelu lub szukanej części podczas tworzenia zapytania?
czy mogę skontaktować się ze sprzedawcami poza giełda?
jak sprawdzić czy sprzedawcy posiadają szukana przeze mnie cześć na giełdzie będąc w domu?
jak złożyć zapotrzebowanie na najbliższa giełdę?
jak długo stworzone przeze mnie zapytania są widoczne w serwisie?

Konto klienta


co to jest i co oferuje konto klienta?
czy konto klienta jest darmowe?
jak założyć konto klienta?
jak zalogować się na konto klienta w serwisie?
jak przypomnieć hasło do konta klienta?
jak zmienić hasło do konta klienta?
jak zmienić numer telefonu przypisany do konta klienta?
jak stworzyć zapytanie na koncie klienta?
co to jest lista zapytań na koncie klienta?
co to jest wstępne zapytanie/zapotrzebowanie i jak je wysłać?
jak aktywować w terminalu listę stworzonych zapytań?
co to jest, jak utworzyć i aktywować listę zapytań z kodem?
jak wysłać ponownie zapytania wysłane z terminala (np. jeżeli nie dostałeś części na giełdzie)?
jak całkowicie usunąć stworzone zapytania z systemu?

Stworzyliśmy dział pomocy klienta by ułatwić korzystanie Ci z serwisu Ginfor Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj sie z nami za pomocą formularza kontaktowego.